Wymagania edukacyjne
Podstawy pedagogiki
KLASA 2B I 3B
1) Na ocenę DOPUSZCZAJĄCĄ, uczeń:
- ma bardzo słabo opanowane wiadomości z zakresu przedmiotu
- formułuje wypowiedzi o bardzo ubogiej treści
- jest słabo zmotywowany
- nie robi postępów w nauce
2) Na ocenę DOSTATECZNĄ, uczeń:
- opanował wiedzę w stopniu pozwalającym prowadzenie dyskusji na dany temat z zakresu przedmiotu
- formułuje bogatsze wypowiedzi na dany temat
- robi słabe postępy w nauce
3) Na ocenę DOBRĄ, uczeń:
- opanował wiedzę na poziomie pozwalającym swobodnie poruszać się po zagadnieniach wynikających z treści przedmiotu
- samodzielnie formułuje dłuższe wypowiedzi
-pracuje systematycznie, jest zaangażowany i aktywny
4) Na ocenę BARDZO DOBRĄ, uczeń:
- opanował wiedzę na poziomie pozwalającym bardzo swobodnie poruszać się po zagadnieniach wynikających z treści przedmiotu
- samodzielnie formułuje wypowiedzi, udzielając wyczerpujących odpowiedzi na zadane zagadnienie
- pracuje systematycznie, jest bardzo zaangażowany i aktywny
5) Na ocenę CELUJĄCĄ, uczeń:
- opanował wiedzę wykraczającą poza treści omawianych zagadnień
- posługuje się bogatym słownictwem pedagogicznym podczas wypowiedzi
- zgłębia zagadnienia wzbogacając je o nowe treści
- pracuje systematycznie, jest bardzo zaangażowany i aktywny