Wymagania edukacyjne:

1)  Na ocenę DOPUSZCZAJĄCĄ, uczeń:

- ma bardzo słabo opanowane wiadomości z zakresu przedmiotu

- formułuje wypowiedzi o bardzo ubogiej treści

- jest słabo zmotywowany

- nie robi postępów w nauce

2)  Na ocenę DOSTATECZNĄ, uczeń:

- opanował wiedzę w stopniu pozwalającym prowadzenie dyskusji na dany temat z zakresu przedmiotu

- formułuje bogatsze wypowiedzi na dany temat

- robi słabe postępy w nauce

3)  Na ocenę DOBRĄ, uczeń:

- opanował wiedzę na poziomie pozwalającym swobodnie poruszać się po zagadnieniach wynikających z treści przedmiotu

- samodzielnie formułuje dłuższe wypowiedzi

-pracuje systematycznie, jest zaangażowany i aktywny

4)  Na ocenę BARDZO DOBRĄ, uczeń:

- opanował wiedzę na poziomie pozwalającym bardzo swobodnie poruszać się po zagadnieniach wynikających z treści przedmiotu

- samodzielnie formułuje  wypowiedzi, udzielając wyczerpujących odpowiedzi na zadane zagadnienie

- pracuje systematycznie, jest bardzo zaangażowany i aktywny

5)  Na ocenę CELUJĄCĄ, uczeń:

- opanował wiedzę wykraczającą poza treści omawianych zagadnień

- posługuje się bogatym słownictwem pedagogicznym podczas wypowiedzi

- zgłębia zagadnienia wzbogacając je o nowe treści

- pracuje systematycznie, jest bardzo zaangażowany i aktywny