Wymagania edukacyjne:
1) Na ocenę DOPUSZCZAJĄCĄ, uczeń:
- ma bardzo słabo opanowane
wiadomości z zakresu przedmiotu
- formułuje wypowiedzi o
bardzo ubogiej treści
- jest słabo zmotywowany
- nie robi postępów w nauce
2) Na ocenę DOSTATECZNĄ, uczeń:
- opanował wiedzę w stopniu
pozwalającym prowadzenie dyskusji na dany temat z zakresu przedmiotu
- formułuje bogatsze
wypowiedzi na dany temat
- robi słabe postępy w
nauce
3) Na ocenę DOBRĄ, uczeń:
- opanował wiedzę na
poziomie pozwalającym swobodnie poruszać się po zagadnieniach wynikających z
treści przedmiotu
- samodzielnie formułuje
dłuższe wypowiedzi
-pracuje systematycznie,
jest zaangażowany i aktywny
4) Na ocenę BARDZO DOBRĄ, uczeń:
- opanował wiedzę na
poziomie pozwalającym bardzo swobodnie poruszać się po zagadnieniach
wynikających z treści przedmiotu
- samodzielnie
formułuje wypowiedzi, udzielając
wyczerpujących odpowiedzi na zadane zagadnienie
- pracuje systematycznie,
jest bardzo zaangażowany i aktywny
5) Na ocenę CELUJĄCĄ, uczeń:
- opanował wiedzę
wykraczającą poza treści omawianych zagadnień
- posługuje się bogatym
słownictwem pedagogicznym podczas wypowiedzi
- zgłębia zagadnienia
wzbogacając je o nowe treści
- pracuje systematycznie,
jest bardzo zaangażowany i aktywny