ProtEKtOr Gazetka szkolna

22 kwiecień – DZIEŃ ZIEMI.

Bioróżnorodność

22 kwietnia obchodzimy Dzień Ziemi. Z tej okazji nasza szkolna redakcja przygotowała kolejny artykuł – tym razem o bioróżnorodności. Autorkami artykułu są dwie nowe członkinie szkolnej redakcji: Julia Kaszyńska i Maja Michalczak z klasy 2 PD. 

Zapraszamy do lektury i refleksji.

3. RÓŻNORODNOŚĆ BIOLOGICZNA


Nasza redakcja przygotowała kolejny artykuł. Tym razem dotyczy niezwykle istotnego zjawiska, tak bardzo charakterystycznego dla naszych czasów, a mianowicie – konsumpcjonizmu!

2. FAST FASHION, CZYLI WIELKIE F DLA KLIMATU

Artykuł znalazł się na stronie Young Face Tv – link do strony:youngface.tv/fast-fashion-czyli-wielkie-f-dla-klimatu/

Zapraszamy do lektury

Niniejszym artykułem rozpoczynamy publikowanie wypracowanych przez naszą redakcję informacji i wskazówek o tym, jak dbać o nasze wspólne środowisko oraz  jakie są największe zagrożenia dla naszego zdrowia i życia w skali lokalnej i ogólnoświatowej. 

Zaczynamy  od najbardziej podstawowych zjawisk, które niezaprzeczalnie stanowią bardzo istotny element naszej codzienności i którym każdy z nas jest w stanie sprostać. Wystarczy tylko chcieć!

A więc zaczynamy!!!


XIV LO w Poznaniu włączyło się w program „1Planet4All – Razem dla klimatu”. W związku z tym uczniowie klasy 2GB pragną wydawać gazetkę zajmującą się rzetelnym spojrzeniem na sprawy klimatu i ekologii. Ukonstytuowała się redakcja pod nazwą „ProtEKtOr” w składzie:

  1. Cieślak Dagmara
  2. Florkowska Aleksandra
  3. Halaburda Rozalia
  4. Kaczmarek Piotr
  5. Kapuścińska Martyna
  6. Kaszyńska Julia
  7. Kisser Natalia
  8. Kubiak Oliwia
  9. Michalczak Maja
  10. Sobczak Iga
  11. Sworowska Edyta
  12. Szatkowska Oliwia
  13. Walkowiak Marika
  14. Wizła Amelia

Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy. Swoje pomysły na artykuły czy reportaże można zgłaszać do pani Anny Arndt i pani Renaty Małeckiej oraz członków redakcji. Nasze pracy będą umieszczane na stronie szkoły w specjalnej zakładce „ProtEKtOr”  oraz szkolnych mediach społecznościowych.