Wycieczka klas 3B i 3D do Wiednia.

W dniach 27-29.05 klasy 3B oraz 3D wzięły udział w pełnej wrażeń i niezapomnianych chwil wycieczce do Wiednia. Odwiedziliśmy wzgórze Kahlenberg i Kaplicę Jana III Sobieskiego, gdzie król Polski dowodził bitwą pod Wiedniem w 1683 roku. Zwiedzaliśmy miasto z przewodnikiem, podziwiając ogrody Pałacu Schönbrunn, jeden z najpiękniejszych europejskich pałaców, oraz barokowy Belweder. Zobaczyliśmy również Hundertwasser Haus, unikalne dzieło architektoniczne z roślinami rosnącymi na balkonach i tarasach. Zwiedziliśmy słynny „Ring”, obejmujący Kościół Wotywny, Ratusz, Operę, Parlament i inne imponujące budynki. Spacerując po historycznym centrum miasta, podziwialiśmy Katedrę św. Szczepana i Hoffburg. Ostatniego dnia wycieczki udaliśmy się do Morawskiego Krasu, gdzie zwiedziliśmy Jaskinię Punkowy i odbyliśmy rejs podziemną rzeką. Widok z przepaści Macocha, najgłębszej w Czechach, zapadł nam w pamięć. To była fantastyczna podróż, pełna edukacyjnych i kulturalnych doświadczeń!